مواد شوینده بهداشتی و سلولزی

همه ی ما در طول روز از شوینده های مختلف بهداشتی و سلولز استفاده می کنیم، و پر مصرف ترین اقلام در زندگی هر انسان به عنوان مواد شوینده شناخته شده است که به پودر لباسشویی، شامپو، صابون و غیره تقسیم می شود. این مواد برای تمیز کردن فردی و خانه بسیار مهم هستند در مقاله بعدی ما در مورد هر یک از این موارد توضیح می دهیم. شوینده های بهداشتی از مواد مختلفی تشکیل شده اند که برای حذف الودگی های سطحی و پارچه و همچنین سلامت فردی استفاده می شوند. امروزه از فناوری های جدید به منظور پاک کردن مواد شوینده که محصولات نانو نامیده می شوند، استفاده می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای تولید شوینده های بهداشتی از مواد خام مختلف استفاده می شود. استفاده از هر یک از انها برای تمیز کردن اموال است. در اینجا به بررسی برخی از این مواد می پردازیم. نارگیل های فنی اسید دیمتانول همچنین به عنوان lorounide در مواد شوینده بهداشتی مانند ثابت کردن و افزایش کف محصول در شامپو برای ایجاد چاشنی و صاف کردن مو استفاده می شود.

کوکو امیدو پروپیل بتین که در شامپو، ادویه، ادویه جات و جنرها، مایع ظرفشویی و دستشویی استفاده می شود برای ایجاد حساسیت بیشتر کاهش کف بر پوست و چشم، افزایش میزان پاکیزگی در محصول و نرم کردن.

سدیم دی کلریل اتر سولفوسیانات زرد است، که برای جلوگیری از حساسیت های چشم و پوست و ایجاد حساسیت مناسب و کف در محصولاتی مانند شامپو کودکان، لوسیون و لوازم خواب و بهداشتی که در مواد شوینده و لوسیون پوستی در محصولات سدیم لوریله اتر سولفات سدیم استفاده می شود، که برای ایجاد یک حالت صدفی در رنگ محصولات Ditanamol Glycolone Monosteate استفاده می شود، که معمولا در مایع مواد شوینده برای نرم کردن فوم و تولید محصولات سولرید، و چربی خوب استفاده می شود فونید با اثر بالای رنگ امیزی و رنگبری بالا در مواد شوینده، ایزوتیازولین به عنوان نگهدارنده ایجاد و حذف قارچ و میکروب ها در شامپوها، اسید سیتریک ترکیب شده است تا بوی لباس ها از بین برود و نمک های سنگین اب در پودرهای شستشو حذف شود.

مواد شوینده بهداشتی

همان طور که پیش از این گفته شد بهداشت فردی منجر به بهداشت و پاکیزگی می شود که می توان با استفاده از شوینده های بهداشتی به این نتیجه رسید. لازم به ذکر است که مواد شوینده نه تنها برای رعایت بهداشت فردی مورد استفاده قرار می گیرند، بلکه از ان جمله می توان به تمیز کردن، مواد شوینده، شیشه، شامپو و کاناپه و غیره اشاره کرد.

شوینده ها که به عنوان دپرنت شناخته می شوند و در فرم پودر و مایع هستند که از دو ترکیب یونی و غیر یونی تشکیل شده اند از مایع انیونی و غیر یونی ساخته شده است که فوم زیادی تولید نمی کند شوینده مایع به خوبی برای استفاده در اب سخت و سرد استفاده می شود، اما نوع پودر به خوبی در اب سخت کار نمی کند.

مواد شوینده بهداشتی

در شوینده ها، انزیم استفاده می شود که این شوینده ها عاری از فسفات بوده و در یک رنگ بسیار قوی برای محیط زیست بسیار مفید هستند. مواد افزودنی که قبلا توضیح دادیم برای ایجاد خواص بیشتر و تمیز کردن در شوینده های بهداشتی استفاده می شود.

صابون یک مواد شوینده دیگر است که سابقه بسیار طولانی در شستن لباس در زمان های کهن دارد، صابون شامل مواد تمیز کننده، سدیم هیدروکسید با چربی حیوانی یا گیاهی است که برای شستن دست ها، لباس صورت و غیره تولید می شود. در هر عنصر ویژه، شامپو یک نوع دیگر از شوینده بهداشتی است که امروزه تنوع زیادی برای شستن بدن و سر و دیگر مواد شوینده که برای حذف چربی و لکه در محیط های مختلف تولید شده است.

مواد شوینده بهداشتی

مواد شوینده سلولزی

نوع دیگری از محصولات که توسط کربوکسی متیل سلولز در تولید انها استفاده می‌شود و به عنوان شوینده سلولز شناخته می‌شود. استفاده از این ماده به دلیل حل سریع ان در اب با هر درجه حرارت و جلوگیری از رسوب پارچه ها بسیار مناسب است. شوینده سلولز بسیار مناسب است زیرا زمان تمیز کردن را افزایش می دهد. استفاده از این پارچه ها برای تمیز کردن پارچه های رنگی، سبب پایدارسازی رنگ مناسب می گردد. این امر سبب خواهد شد تا از پارچه های پنبه سفید در تولید صابون استفاده شود.

مواد شوینده سلولزی

استفاده از کربوکسی متیل سلولز در مواد شوینده مزایای بسیاری مانند محافظت پوست دست، جلوگیری از شل شدن پارچه و اسیب به تار و پود ان را فراهم خواهد کرد. استفاده از ان در مواد شوینده باعث نفوذ بهتر به لکه ها و تمیز کردن بسیار بالا می شود. بنابر این، مواد شوینده سلولز از کیفیت و پاک‌سازی بسیار خوبی در مقابل سایر مواد شوینده برخوردار هستند که یکی از اجزای بدن کارخانه بوده و برای استفاده در محصولات دیگر توسط شرکت های فراوری مختلف اماده می‌گردند.

شما می توانید شوینده های بهداشتی و سلولزی را از مراکز مختلف خریداری کنید، اما می توانید شوینده های بهداشتی مختلف را در حجم های مختلف ببینید و با بازدید از سایت، حق خود را بخرید. همچنین برای افرادی که می خواهند این محصولات را به صورت خرده فروشی بفروشند خرید عمده ای وجود دارد. شما می توانید با ایمنی کامل یک خرید امن و مقرون به صرفه را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.