نمایندگی فروش مواد شوینده خشکشویی و تجهیزات مصرفی آن به صورت عمده

یکی از محبوب‌ترین و کاربردی‌ترین مواد برای لباس‌شویی و دیگر اقلام لباسشویی شوینده است که سهم قابل توجهی از فروش ان به دلیل استفاده بالا و افزایش محصولات خشک شویی دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

البته باید اشاره کرد که شوینده‌های خشک با دیگر مواد شوینده در بازار که به علت استفاده از ترکیبات و مواد شیمیایی رایج در ساختار، برای استفاده خانگی و ماشین‌های شستشو تولید می‌شدند، تفاوت دارند.

به طور مشابه، در این مقاله، شما عزیزان خود را به انواع مختلف نانو شوینده معرفی می کنید و در مورد ساختار، خواص و عملکرد شوینده ها بحث می کنید.

فروش مواد شوینده

با پیشرفت علم شیمی شوینده‌های جدید و متنوع ساخته شده است. با مراجعه به بازار شوینده ها با نمونه های مختلف این محصول مواجه خواهیم شد.

در این مقاله به معرفی یک سیستم شوینده مهم و عملی می‌پردازیم.

صابون:

صابون یک نمونه شوینده سلامت عمومی است و برای محیط زیست خطرناک نیست. امروزه از ان برای شستن دست‌ها، صورت و حمام کردن استفاده می شود، ولی برخی از مدل‌های صابون برای ماشین‌های شستشو استفاده می شود و برای شستشوی لباس با پارچه‌های حساس و ظریف به کار گرفته می شود.

سفید کننده:

نوع دیگری از مواد شوینده سفید کننده است. این مواد شوینده‌ها به دو نوع سفید کننده شامل کلر و سفید کننده اکسیژن دسته‌بندی می‌شوند.

البته باید توجه داشت که سفید کردن کلر یک شوینده قدرتمند و موثر برای تمیز کردن سطوح مختلف است، بنابراین بهتر است که از این مواد شوینده برای پارچه های نازک و نازک با الیاف طبیعی استفاده نشود، در حالیکه پاک کردن با اکسیژن دارای ترکیب شیمیایی ملایم تری است که استفاده از این مواد شوینده را برای تمام سطوح و حتی پارچه ها ممکن می سازد.

فروش مواد شوینده

تقویت کننده شستشو:

نوع دیگری از مواد شوینده به عنوان یک محصول جانبی در کنار سایر مواد شوینده استفاده می شود، به طوری که به مواد شوینده ویژه ماشین لباسشویی برای بهبود عملکرد شستشو، تمیز کننده و درخشان تر و لکه ها راحت تر از پارچه ها اضافه می شود.

نقاط:

نوع دیگری از مواد شوینده که در ترکیبات الکل، مواد معدنی و انزیم ها استفاده می شود، مشکل تولید ان است.

در واقع، عملکرد این مواد شوینده به قدری است که نفوذ انها به پارچه بوده و به پاک کردن لکه ها و پاک کردن اثرات انها روی پارچه کمک می کند.

نرم کننده لباس :

سایر مواد شوینده محبوب و پرکاربرد که در طول شستشو استفاده می شوند نرم کننده های لباس هستند. در واقع این محصول برای حذف زبری و خشکی لباس و حوله استفاده می شود و باعث حذف برق و جلوگیری از چروک شدن لباس می گردد.

فروش مواد شوینده

مواد شوینده لباسشویی:

شوینده های لباسشویی در دسته باز قرار می گیرند و در واقع ساختار آنها به گونه ای است که در هنگام استفاده از آنها نیازی به آب نداریم.

از جمله ویژگی های این نوع شوینده ها می توان به عدم آسیب رساندن به بافت پارچه و از بین بردن تمامی لکه ها اشاره کرد.

عملکرد مواد شوینده لباسشویی به گونه ای است که لکه ها و کثیفی های روی لباس ها لیز می شوند و به راحتی از پارچه جدا می شوند.

مواد شوینده ماشین ظرفشویی:

نوع دیگری از شوینده ها به گونه ای تولید می شوند که با ساختار ماشین های ظرفشویی منطبق باشد و به تمیزی ظروف و از بین بردن چربی از سطح ظروف کمک می کند، اگرچه این نوع شوینده ها بسیار پرکاربرد هستند و افراد با توجه به نیاز خود و نوع ماشین ظرفشویی آنها را انتخاب می کنند. .

فروش مواد شوینده

مواد شوینده خشکشویی

نسل جدید شوینده های بهداشتی و پرمصرف، شوینده های لباسشویی هستند که البته بسته به کاربرد و نوع ترکیبات خود تنوع بسیار زیادی دارند و ویژگی های منحصر به فردی دارند. ما مواد شوینده را معرفی خواهیم کرد.

در واقع شوینده های لباسشویی در گروه شوینده های قلیایی قرار می گیرند.
– از آنجایی که برای این مواد از آب استفاده نمی شود، لباس های شسته شده با این مواد شوینده چروک نمی شوند.
-گفتنی است این شوینده ها پارچه ها و لباس ها را نرم و لیز می کنند و اساساً این شوینده ها با لیز شدن لباس ها بدون نیاز به آب به رفع لکه های پارچه نخی کمک می کنند.
-در عین حال این مواد شوینده به بافت پارچه آسیبی نمی رساند و بافت آن را تغییر نمی دهد.
-از طرفی پارچه های رنگی تغییر رنگ نمی دهند و در تماس با این نوع شوینده ها ثابت می مانند.
– علاوه بر موارد ذکر شده، این شوینده ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند، به همین دلیل هر یک از این شوینده ها به عنوان حلال برای از بین بردن لکه های مختلف استفاده می شود.

مواد شوینده خشکشویی

با اینکه شما با شوینده ها و شوینده های مختلف اشنا هستید، اما زمان خرید این محصول فرارسیده است. اما از انجا که انواع پاک‌کننده‌ها از نظر نوع محصول و نام برند دارای گوناگونی هستند، مردم باید هنگام خرید و تولید محصول در فروشگاه‌ها و مجموعه‌های معتبر مانند مجموعه‌مان اگاهی و دقت کافی داشته باشند تا بهترین محصول به دست امده خریداری شود.

علاوه بر این، با توجه به تنوع زیاد این محصولات، شما می توانید همه گونه های مختلف ان را از مجموعه ما تهیه کنید و فقط فرم اعلامیه ای را پر کنید که در ابتدای صفحه به ان اشاره کردیم تا همکاران ما بتوانند همراه شما بیایند و سفارش شما را ثبت کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.