خرید شامپو ضد شوره قوی خارجی و ایرانی برای انواع مو بدون واسطه از تامین کننده

کاهش هزینه ها در پی خرید شامپو ضد شوره قوی خارجی و ایرانی برای انواع مو بدون واسطه از تامین کننده حاصل می شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خرید شامپو ضد شوره قوی خارجی و ایرانی برای انواع مو  بدون واسطه از تامین کننده

شامپو ضد شوره قوی خارجی

شامپو ضد شوره قوی خارجی شامپوهای مختلفی به منظور درمان شوره سر (که به آن شامپوهای ضد شوره نیز می گویند) در بازار وجود دارد، شامپو شوره سر شامپویی است که به طور موثری با تشکیل شوره سر بر روی پوست سر مبارزه می کند، کدام یک را باید انتخاب کنید؟

برای اینکه بهترین شامپوی شوره سر را برای خود پیدا کنید، مهم است که متوجه شوید چه سطحی از شوره سر شما را تحت تاثیر قرار می دهد، اگر فقط شوره معمولی دارید که خشک و سفید است، یک شامپوی معمولی شوره سر معمولاً این کار را انجام می دهد، اگر دقیقاً تحت تأثیر شوره سر هستید، می توانید مناسب ترین شامپوی شوره سر را برای خود خریداری کنید.

اگر به اگزمای سبورئیک مبتلا هستید، مناسب ترین شامپو با کالیبر دیگری خواهد بود، زیرا این شامپو حاوی برخی مواد دیگر است که مانع از رشد مخمر می شود که معمولاً عامل اگزمای سبورئیک است، اگر برای اگزمای سبورئیک به شامپوی خاصی نیاز دارید، نیازمند تجویز پزشک هستید.

اگر مطمئن نیستید که کدام شامپوی بدون پارابن بهترین شامپوی شوره سر برای شماست، حتماً باید برای مشاوره با پزشک خود مشورت کنید، هنگامی که پوسته های سفید خشکی روی پوست سر، موها و شانه های خود دارید، معمولاً فقط پوسته های سلولهای مرده پوست هستند، در این صورت می توانید از شامپوی معمولی شوره سر استفاده کنید، با این حال، اگر مشکل شوره سر شما به صورت پوسته های چرب و احتمالاً زرد رنگ به نظر می رسد، به احتمال زیاد درماتیت سبورئیک است، این اگزما نیاز به درمان خاصی با شامپوی مخصوص ضد شوره دارد.

تمام شامپوهای ضد شوره، شامپوهای مخصوصی هستند که حاوی ترکیبات و مواد متفاوتی نسبت به شامپوهای معمولی هستند، یک شامپو ضد شوره خوب به پوست سر نفوذ می کند و پوست را برای شوره های معمولی سالم و خشک نگه می دارد، چندین شامپو ضد شوره مناسب مختلف وجود دارد، در برخی موارد درماتیت سبورئیک، این شوره ها نیاز به درمان موثرتری دارند، در موارد شدید اگزمای سبورئیک، ممکن است لازم باشد از شامپوی حاوی قطران، پیریتیون روی یا کتوکانازول استفاده شود، این عوامل ضد قارچ به پوست کمک می کنند تا مخمرها را کنترل و از رشد همان قارچ جلوگیری کند.

محصولات مختلف زیادی در بازار وجود دارد، این کاملاً به شما بستگی دارد که شامپوی شوره سر را پیدا کنید که برای وضعیت فعلی شما مناسب باشد، اگر دوست دارید در حالت ایمن باشید، می توانید از همان ابتدا از یک شامپوی همه جانبه برای شوره سر استفاده کنید که در عین حال پوست شما را سالم نگه می دارد، یک شامپوی خوب همیشه نیازی به هزینه گزافی ندارد، اما شما نباید بلافاصله ارزان ترین چیزی را که می توانید پیدا کنید، بگیرید، در برخی موارد، استفاده از شامپوی نامناسب باعث خشکی بیشتر پوست سر و بدتر شدن وضعیت می شود.

همیشه دستورالعملهای چاپ شده روی شامپو یا توضیحات محصول مربوطه را بخوانید، تنها در این صورت می توانید مطمئن باشید که محصولی را خریداری کنید که مشکلات شما را کاهش دهد یا از بین ببرد، به عنوان یک قاعده، اشاره می شود که آیا شامپو حاوی عوامل ضد قارچ یا هورمون است، به همین ترتیب شما همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه آیا شامپو برای شوره های خشک یا چرب مناسب است و اینکه آیا باید برای شوره سر عمومی (طبیعی) یا به عنوان مثال برای اگزمای سبورئیک استفاده شود، خواهید یافت.

برخی از بهترین شامپوهای ضد شوره موجود در بازار حاوی روغن درخت چای هستند، روغن درخت چای یک روغن مشتق شده از درخت چای استرالیایی است که در شمال شرقی نیو ساوت ولز (استرالیا) رشد می کند، روغن درخت چای به ویژه در مبارزه با باکتریها مفید است، به همین دلیل است که در موثرترین شکلهای شامپوهای شوره سر استفاده می شود، روغن درخت چای در مجموع شامل 150 ماده است که با هم تضمین می کند که روغن درخت چای به خوبی در برابر باکتریها و انواع مشکلات پوستی عمل می کند، روغن درخت چای دقیقا حاوی موادی است که باکتریها و خارش را مهار می کند، دقیقاً به همین دلیل است که شامپو حاوی روغن درخت چای یک درمان بسیار مؤثر برای شوره سر است.

شامپو اثر بازدارنده ای بر تشکیل سلولهای شاخی دارد که از تشکیل شوره سر نیز جلوگیری می کند، داروهای دیگر حاوی اسید سالیسیلیک هستند که می تواند همزمان شوره سر را شل و از بین ببرد، با این حال، این داروها نیاز به نسخه دارند و بنابراین فقط در صورتی می توانید آنها را دریافت کنید که توسط پزشک شما تجویز شده باشد.

همچنین تعدادی از داروهای قوی تر وجود دارد که برخی بدون نسخه در دسترس هستند و برخی دیگر نیاز به نسخه دارند، می توانید داروهای مختلفی را که حاوی قارچ کش هستند مانند کتوکونازول امتحان کنید، شما باید خودتان پیدا کنید که کدام دارو برای شما مناسب تر است، این مواد فعال به پوست نفوذ می کنند و با قارچ یا مخمر پوستی که مسئول شوره سر شما هستند مبارزه می کنند، چنین عواملی معمولاً چند بار یا حداکثر 3 بار در هفته استفاده می شود تا زمانی که درمان کاهش یابد و در نهایت به طور کامل متوقف شود.

کدام شامپو شوره سر را انتخاب کنید؟ چگونه متوجه می شوید که کدام یک برای شما مناسب تر است؟ همه چیز به میزان مشکلات شما بستگی دارد، همیشه باید شوره سر خود را مشخص کنید تا دقیقا بدانید از کدام شامپوی شوره سر استفاده کنید تا وضعیت را تحت کنترل داشته باشید، اگر شوره سر خشک و سفید دارید، از شامپوهای معمولی برای شوره سر استفاده کنید، با این حال، اگر پوسته های چرب و زرد دارید، ممکن است به درماتیت سبورئیک مبتلا شده باشید، سپس باید از شامپویی استفاده کنید که حاوی عوامل ضد قارچ باشد.

شاید بپرسید بهترین شامپو شوره سر کدام است؟ بسیاری دیگر این سوال را از خود پرسیده اند، تقریباً همه در برخی مواقع مشکلات شوره سر را دارند یا خواهند داشت، نوع و میزان شوره سر برای هر فرد متفاوت است و می تواند در بین آنها بسیار متفاوت باشد، بنابراین نمی توان تعمیم داد که کدام محصول بهترین است، زیرا این باید همیشه به صورت موردی در نظر گرفته شود.

به عنوان نقطه شروع، باید شامپوی شوره سر را انتخاب کنید که حاوی مواد غیر ضروری زیادی نباشد، زیرا این می تواند مشکل را بدتر کند، همین امر در مورد شامپوهای موی معمولی نیز صدق می کند، زیرا این شامپوها اغلب می توانند نقش منفی نیز داشته باشند، شامپو برخی شامپوها حاوی روغن درخت چای است، این روغن نه تنها با شوره سر مبارزه می کند، بلکه از آن نیز جلوگیری می کند، علاوه بر این، روغن درخت چای روی پوست سر بسیار ملایم است و مقداری رطوبت را فراهم می کند که به مرطوب و سالم ماندن پوست سر کمک می نماید.

پاسخ به این سوال که «شما چگونه از شامپو شوره سر استفاده می کنید؟» به شامپوی فردی و جهت آن بستگی دارد، با این حال، اکثر شامپوها ساختار مشابهی دارند، باید شامپو را روی موهای خیس یا مرطوب ماساژ دهید، بگذارید چند دقیقه بماند و سپس کاملا با آب بشویید، از شامپویی به شامپوی دیگر متفاوت است که هر چند وقت یکبار باید این روش را تکرار کنید.

به عنوان مثال، اگر از شامپوی بسیار قوی برای شوره سر استفاده می کنید (مثلاً به دلیل ابتلا به اگزمای سبورئیک)، ممکن است 1-2 بار در هفته کافی باشد، شما می توانید از شامپوهای ملایم دیگر شوره سر روزانه به مدت 1 تا 2 هفته استفاده کنید، پس از 1-2 هفته، فرکانس کاهش می یابد، همیشه باید دستورالعمل استفاده از شامپوی انتخابی را بخوانید تا از نحوه استفاده صحیح از آن شامپو مطمئن شوید، همچنین باید مطمئن شوید که آیا وضعیت فعلی شوره سر شما با شامپوی مربوطه نیز مناسب است یا برای آن مناسب است، استفاده از شامپوی نامناسب می تواند مشکل را تشدید کند و احتمالاً پوست را بیشتر تحریک کند.

شامپو شوره سر یک محصول حالت دهنده است که به طور معمول رشد مخمر روی پوست سر را کاهش می دهد، این شامپو به پوست نفوذ کرده و رشد را مهار می کند و در نتیجه تولید شوره سر را کاهش می دهد، اگر مشکل اگزمای سبورئیک یا سایر بیماریهای پوستی دارید، یک شامپوی مناسب برای شوره سر نیز ممکن است حاوی مواد خاصی باشد که می تواند تورم، تحریک، قرمزی و خارش را کاهش دهد.

اکثر شامپوهای شوره سر حاوی قطران، پیریتیون روی یا کتوکونازول هستند که آنها را از محصولات سنتی مو متمایز می کند، با این حال، بسیاری از محصولات در این زمینه چند منظوره هستند و بنابراین چندین هدف را به طور همزمان انجام می دهند، اما شامپوی شوره سر می تواند مشکلات شوره سر را به طور مستقیم و آسان برطرف کند، در عین حال، این شامپو مو و پوست سر را نیز مرطوب کرده و از آن مراقبت می کند.

تقریباً همه افراد حداقل یک بار در زندگی خود مشکلات شوره سر را تجربه می کنند، همه مردم شوره سر دارند زیرا این بقایای سلولهای مرده پوست است که بدن و به خصوص پوست سر به طور خودکار می ریزد، بدن ما به طور مداوم در حال تولید سلولهای جدید پوست است و بنابراین به طور منظم تجدید می شود، باقی مانده های پوست قدیمی باید حذف شوند و این دقیقا همان چیزی است که باعث به اصطلاح شوره سر می شود، اما همه افراد با شوره سر دچار مشکلات بدی نمی شوند.

در بیشتر موارد، فقط پوسته های سفید و خشک هستند که معمولاً روی پوست سر، موها و شانه ها می نشینند یا می خوابند، با این حال، این نیز می تواند آزار دهنده باشد، اگر مشکلات جسمی یا روحی مرتبط با شوره سر را تجربه می کنید، باید به دنبال درمان باشید، نوع دیگر فلسها زرد و چرب هستند، اینها اغلب در ارتباط با اگزمای سبورئیک (درماتیت سبورئیک) رخ می دهند، در این حالت قرمزی، خارش و تحریک پوست است، اگر این علائم را تجربه کردید، باید به پزشک یا متخصص پوست مراجعه کنید که می تواند به شما در درمان مناسب کمک کند.

شوره سر می تواند به دلایل مختلف از جمله هوای بیش از حد خشک یا محصولات تحریک کننده مو ایجاد شود، با این حال، شوره سر بیشتر به دلیل رشد قوی مخمر رخ می دهد، هر یک از ما این قارچ مخمری را روی یا در پوست خود داریم، این قارچ باید ثابت نگه داشته شود تا بیش از حد رشد نکند، هنگامی که رشد قوی است، سلولهای پوست سریعتر و در نتیجه بیشتر جایگزین می شوند، به این معنی که پوست سر شوره بیشتری تولید می کند.

شوره سر ناشی از رعایت نکردن بهداشت نیست، یکی از دلایل اصلی درماتیت سبورئیک است که توسط ژنها و هورمونهای خاصی ایجاد می شود، این باعث ایجاد لکه های پوسته پوسته، خارش دار و قرمز روی پوست سر می شود، تولید بیش از حد سبوم، که به مخمر اجازه تکثیر می دهد، همچنین می تواند تشکیل شوره سر را تحریک کند.

پوست سر حاوی تعداد زیادی فولیکول مو با غده هایی است که مقادیر زیادی سبوم تولید می کنند و محیطی ایده آل برای قارچها ایجاد می کنند، رشد بیش از حد قارچ در پوست سر می تواند علت یک واکنش بیش از حد حساس باشد که شامل خارش، پوسته پوسته شدن و قرمزی روی پوست سر است، سایر عواملی که در سلامت پوست سر شما نقش دارند عبارتند از شرایط آب و هوایی، ابزارهای آرایشی و شرایط پوستی مانند اگزما، پسوریازیس و درماتیت، شوره سر نیز می تواند با استرس و برخی داروها بدتر شود، شایع ترین علل شوره سر:

  1. تولید بیش از حد سبوم
  2. تشکیل قارچهای مخمری
  3. درماتیت سبورئیک
  4. اگزما و پسوریازیس
  5. تحریک پوست در اثر گرما و محصولات حالت دهنده
  6. تغییرات آب و هوا
  7. استرس
  8. دارو

شوره سر را می توان به روشهای مختلفی درمان کرد، درمان مناسب می تواند یک درمان خاص یا ترکیبی از چندین روش درمانی باشد، این همیشه به موقعیت بستگی دارد، از آنجایی که درمان مناسب همیشه به شرایط بستگی دارد، ابتدا باید نوع شوره سر خود را مشخص کنید، اگر یک بیماری پوستی خاص یا مشابه دارید، ممکن است به درمان خاصی نیاز داشته باشید، اگر فقط شوره سفید معمولی دارید، درمان آن با یک شامپوی معمولی شوره سر نسبتا آسان است.

شامپو شوره سر یک محصول مخصوص مراقبت از مو است که حاوی مواد ضد قارچ و ضد میکروبی است، اینها خارش، شوره سر و تولید بیش از حد سبوم روی پوست سر را تسکین می دهند، از آنجایی که مخمر مالاسزیا یکی از محرکهای اصلی شوره سر است، هدف اکثر محصولات مبارزه با آن است، علاوه بر این، شامپوهای ضد شوره موجود، چربی اضافی پوست سر را از بین می برند و تعادل سبوم را متعادل می کنند.

مواد فعال دارای مزایا و معایبی هستند و همیشه برای هر نوع مو مناسب نیستند، بنابراین، قبل از خرید، مواد تشکیل دهنده را به دقت مطالعه کنید تا در مورد مراقبت از مو، انتخاب درستی داشته باشید، مجموعه ما دارای کارشناسان خبره و آگاهی است که در تمام مراحل خرید، شما را یاری می کند، به منظور ثبت سفارش می توانید با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.